نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت سامی مبل (قصر مبل ملایر) مراجعه فرمایید. امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد . البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان ها به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود. پارچه مبل راحتی برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل راحتی سامی مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 

ISE Cisco از روش Cisco Smart Licensing پشتیبانی می کند، اکنون شما می توانید Cisco ISE را مانند سایر محصولات سیسکو از طریق لایسنس اسمارت سیسکو فعال نمایید. لازم به ذکر است از نسخه ISE 3.x به بعد سیسکو ISE فقط با استفاده از اسمارت لایسنس قابل فعال سازی است و لایسنس کلاسیک را پشتیبانی نمی کند. تمام لایسنس های اسمارت سیسکو ارائه شده توسط شرکت داده کاوان رایان تتیس در وب سایت CSSM با یک حساب Virtual Account معتبر و به نام مشتری حاوی لایسنس های ثبت شده مشتری ارائه می شوند. مقایسه لایسنس Cisco ISE در نسخه 3.X با نسخه های قدیمی درباره تغییرات لایسنس اسمارت سیسکو ISE، باید در نظر داشت که هنگام تبدیل لایسنس های موجود به لایسنس های جدید، این لایسنس ها با پیروی از قوانین شکل زیر منتقل می شوند. قابلیت های پر کاربردی که در هر تایپ از مدل جدید لایسنس های اسمارت Cisco ISE فعال می  گردد به شرح ذیل می باشند: Cisco ISE Essential License: قابلیت های اصلی ISE مانند AAA، Dot1x و Cisco ISE Guest Authentication Cisco ISE Premier License: مهم ترین قابلیت هایی که با این لایسنس فعال می شوند شامل Cisco ISE profiling، Cisco ISE Visibility و Cisco ISE BYOD می باشند. Cisco ISE Advantage License: برای فعال سازی قابلیت های نظیرCisco ISE Posture نیاز به تهیه لایسنس Advantage خواهیم داشت.

 هنگام سفارش گذاری این لایسنس ها، نوع لایسنس و تعداد Session های همزمان باید انتخاب گردند. برای اطلاعات کامل تر به این سایت خرید لایسنس سیسکو سورنا مراجعه فرمایید. توجه: لایسنس ISE TACACS+ جهت مدیریت دستگاه های شبکه (ISE Device Administration) و لایسنس ISE Virtual Appliance (VM License) برای ماشین های مجازی ISE، هیچ تغییری در نسخه جدید لایسنسینگ ISE نداشته اند و قابلیت ها و نحوه استفاده از آنها مانند نسخه های قبلی می باشد. لایسنس های VM دارای 3 ظرفیت مطابق جدول ذیل می باشند که با توجه به تعداد کلاینت ها و سرویس هایی که در سازمان مورد استفاده قرار می گیرند می بایست انتخاب گردند.

همچنین تمام این قابلیت ها از طریق فعال سازی لایسنس Cisco PLR برای ISE و به صورت نامحدود در دسترس خواهند بود. بدین ترتیب باید در نظر داشت که لایسنس های سطح بالاتر، قابلیت های لایسنس های سطح پایین تر را پوشش می دهند. به عنوان مثال یک لایسنس Premier، تمام قابلیت هایی که توسط لایسنس های Base، Plus و Apex در نسخه های قبلی فعال می شدند را شامل می گردد. نکته مهم دیگر این است که هر سه تایپ لایسنس جدید دارای محدودیت زمانی می باشند و نامحدود نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل ارزان و مقرون به صرفه قیمت گل و هدایایی که با گل تزیین می‌شوند، بسیار متنوع است اما بسیاری از ما به دلیل کوتاه بودن عمر گل‌ها ترجیح می‌دهیم از گل‌های ارزان‌تری در تاج گل استفاده شود که در این صورت به این مدل‌ها، تاج گل ارزان می‌گویند. سفارش تاج گل ارزان را می‌توان یک انتخاب مقرون به صرفه برای هدیه دادن در مراسمات مختلف دانست. در واقع برای آنکه تاج گل ارزان، مقرون به صرفه و با هزینه پایین‌تری دیزاین و آماده شود گل‌های استند تاج گل ارزان را از میان گل‌هایی ارزان‌تر انتخاب می‌کنند و همچنین استند را با تعداد محدودتر و کمتری از گل‌ها دیزاین می‌کنند. علاوه بر آنکه در این تاج گل، از گل‌های ارزان قیمت‌تری استفاده می‌شود، گل‌ها را بر روی استندهای چوبی نیز طراحی می‌کنند تا هزینه نهایی کمتری برای مشتریان داشته باشد بنابراین انتخاب از میان مدل‌های تاج گل، تنها به بودجه و سلیقه شما باز می‌گردد که کدام مدل تاج گل را می‌پسندید و یا از نظر هزینه‌ای امکان سفارش آن را دارید.

در فروشگاه هانی گل انواع تاج گل افتتاحیه هانی گل با دیزاین خاص و منحصر به فرد برای شمایی که خاص هستید طراحی و آماده خواهند شد. شما می‌توانید از سه مجموعه، تاج گل مناسب و شایسته‌ای در خور مراسم پیش رویتان سفارش دهید. تاج گل ترحیم و تسلیت حضور در مراسم سوگواری عزیزان همیشه راهی برای تسلی بخشیدن به بازماندگان است تا این عزیزان بدانند شما نیز در غم آنها شریک هستید و تنهایشان نگذاشته‌اید. در چنین مراسمی است که افراد جهت ابراز همدردی و احترام به بازماندگان، معمولا با یک تاج گل ترحیم در مراسم ختم یا عزا شرکت می‌کنند.

برای تقدیر و تشکر یا افتتاحیه‌ها می‌توانید از تاج تبریک استفاده نمایید. مناسبت‌هایی مثل موفقیت در کسب و کار یا جشن های نامزدی، عروسی می توانید تاج تبریک استفاده نمایید. از تاج تبریک می‌توانید در سمینارها، نمایشگاه و تالارهای عروسی استفاده نمایید. همچنین تاج تبریک می‌تواند نشان دادن احساسات و عواطف شما با شخص باشد که می‌تواند به صورت سبد گل نیز باشد.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

Google Search Console

Genel Bakış: Google Search Console, online pazarlamacıların, web geliştiricilerin veya web sitesi yöneticilerinin Google arama sonuçlarındaki görünürlüklerini kolayca takip etmelerine yardımcı olan ve Google tarafından sunulan ücretsiz bir  SEO Analiz araç olarak bilinmektedir.

Özellik ve Avantajları: Google Search Console, kullanıcıların en yaygın teknik SEO sorunlarını teşhis etmesine yardımcı olan araç ve raporlar sunar. Google’ın web tarayıcılarının sitenizdeki tüm sayfalara erişebildiğini doğrulamak, yeni sayfaların beklendiğinde dizine eklenmesini sağlamak ve Google web sitenizde dizine ekleme veya spam sorunları tespit ettiğinde uyarı almak için Search Console kullanmak mümkündür. Arayüz, teknik SEO eklentilerinin yanı sıra, pazarlamacıların web sitelerinin önceki bağlantı profilini incelemelerine ve Arama sonuçlarındaki tüm anahtar kelime sıralama konumlarını izlemelerini sağlar.

Fiyatlandırma: Google Search Console tamamen ücretsizdir. Başlamak için yukarıdaki bağlantıyı ziyaret edin ve yönlendirmeleri takip edin.

GTmetrix Genel Bakış: GTmetrix, web sitenizdeki site hızını ve kullanıcı deneyimini etkileyebilecek teknik sorunlar konusunda sizi uyaran bir performans analizi ve raporlama aracıdır. Google, bir sıralama faktörü olarak kullanıcı deneyimine giderek daha fazla odaklanmaya başladı. Bu nedenle, sayfa yükleme süreleri gibi faktörlerin iyileştirilmesinin arama motoru sıralamalarınızı olumlu yönde etkilemesine yardımcı olacak iyi analiz araçlarından birisidir.

Özellik ve Avantajları: Gtmetrix; Google PageSpeed Insights ve Yahoo! Y Slow’la aynı kurallara göre web sitenizden performans verilerini alır, ardından size platformdaki diğer kullanıcılara göre bir performans puanı ve dizine alınmış bir derecelendirme oluşturur. Sayfa hızınızı objektif olarak ölçebilecek ve diğer web siteleriyle nasıl karşılaştırdığınızı izleme imkânı sunar.

Sonraki adım optimizasyondur: GTmetrix, sayfa yükleme sürelerinin toplam sayfa boyutuna ve toplam istek sayısına nasıl bağlandığını görselleştirmenize yardım eder. Böylece ziyaretçileriniz için kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve Arama motoru sonuçlarındaki sıralamada yükselmek için en iyi stratejiyi uygulamak mümkün hale gelir.

Fiyatlandırma ve Erişim: Bu aracın, kullanıcıların rapor filtrelerine ve ek özelliklere sınırlı erişimle üç adede kadar URL’yi izlemesine olanak tanıyan kaliteli bir ücretsiz sürümü mevcut. Ücretli paketler ayda 14,95 ABD dolarından başlıyor ve analiz sunucusuna öncelikli erişim, uzak mesafeden ve anlık olarak izleme, video yakalama ve daha fazla tarama ve tespit özelliği yer almaktadır.

 



:: بازدید از این مطلب : 1516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ابتدا بد نیست با تعریف دوربین بی سیم کالابست آشنا شویم. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. بهترین دوربین مداربسته بی سیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است. در صورتی که با سیستم دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید می دانید که از آنها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می شود ولی همانطور که می دانید نصب دوربین های مداربسته معمولا نیاز به سیم کشی تخصصی با استفاده از سیم و کابل و متعلقات دوربین مداربسته دارد. همچنین برای اتصال و خرید این نوع از دوربین ها معمولا هزینه زیادی باید صرف شود که ممکن است در برخی مکان ها مقرون به صرفه نباشد.

اطلاعات فنی دوربین مداربسته وایرلس فرستنده در دوربین های مداربسته وایرلس در ابعاد کوچک در داخل دوربین قرار گرفته است و تغذیه این دوربین ها از طریق یک باتری یا یک منبع تغذیه دائمی کوچک انجام می شود، گیرنده دوربین مداربسته بی سیم نیز حجم زیادی ندارد و می تواند مستقیما به ورودی های صوتی و تصویری تلویزیون، ویدئوها و کامپیوترهای دارای کارت ویدئو متصل گردد. دوربین مداربسته بیسیم قابلیت نصب بر TV و کامپیوتر را دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت مناسب ضبط نماید. نکته منفی در رابطه با دوربین مداربسته بیسیم این است که این دوربین ها از ثبات نسبتا کمتری برخوردار هستند و همچنین در صورتی که سیستم اینترنت منزل یا محل کار شما دچار مشکل گردد در این حالت امکان استفاده از دوربین مدار بسته منزل کالابست مختل می شود.

در این بخش به معرفی جامع انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت دوربین مدار بسته خانگی کالابست پرداخته می‌شود. کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش می‌باشند. انواع دوربین مدار بسته به صورت لیست در ابتدای همین صفحه آورده شده است. برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. دوربین مدار بسته | دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته : تصویری از انواع دوربین مداربسته شامل دوربین های فیش آی، دام، بولت، مینی دام، اسپید دام، باکس، وریفوکال، زوم، وایرلس، خانگی دوربین مدار بسته ارزان قیمت به همراه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است.

قیمت دوربین وای فای کالابست انواع دوربین مداربسته صنعتی و معرفی اجمالی انواع دوربین مدار بسته خانگی دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند. دوربین های مدار بسته با توجه به پارامترهای مختلف دسته بندی میگردند. یکی از پارامترهای دسته بندی انواع دوربین مدار بسته، مدل، ظاهر و کاربرد آنها می‌باشد. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد.

با این توصیفات برخی از اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع و مدل تجهیزات مدار بسته در ادامه آورده شده است. نصب دوربین وای فای کالابست در پروژه های دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محیط نصب، بوجه در نظر گرفته شده، اهداف و کاربری های مد نظر از سیستم مدار بسته متفاوت خواهد بود. دسته بندی های انواع دوربین به صورت زیر می‌باشند: انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه - این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر می‌باشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیر محل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

دزدگیر  اماکن بیسیم  به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵یا۴۳۳ و یا۸۶۶ کار میکنند. در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد.

سنسور های مختلفی برای ارتباط به دزدگیر بیسیم وجود دارند که به شرح زیر ذکر میکنیم چشمی بی سیم دزدگیر اماکن: چشم بیسیم چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتوانددر هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل H9در صورت نصب بر روی دستگاه های سیمکارتی قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزیبیسیم فایروال فعال خواهد بود.

برای مشاهده ی قیمت دزدگیر سیم کارتی کالابست،  بی سیم و سایر دزدگیرها می توانید به سایت کالابست مراجعه نمایید.

بهترین دزدگیر منزل کالابست  چیست؟ دزدگیر بیسیم به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵ یا ۴۳۳ و یا ۸۶۶ کار میکنند.

در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های ۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیرمحل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

چه سنسور هایی به دزدگیر بی سیم وصل میشوند؟

چشمی بی سیم دزدگیر اماکن:چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های ۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتواند در هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل  H9در صورت نصب بر روی دزدگیر اماکن سیمکارتی کالابست قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزی بیسیم فایروال فعال خواهد بود .

 



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای اولین بار واژه گرده گل در زبان انگلیسی به نام پولن مورد استفاده قرار گرفت . گرده در لغت لاتین به معنای پودر نرم است ولی در لغت آمریکایی به موادی که ظاهر پودر مانند دارند ، گفته می شود . گرده گل کندوک دانه های بسیار ریزی هستند که در پرچم گل قرار می گیرند . گرده افشانی و بارور کردن گل درختان با استفاده از این گرده ها امکان پذیر است . گرده گل توسط زنبورهای کارگر جمع آوری می شود و آن را روی پاهای خود به داخل کندو حمل می کنند . در داخل کندو زنبور با ترشح غدد طبیعی خود و یا با ترکیب مقداری عسل آن را رقیق می کند . گرده گل طبیعی سرشار از مواد معدنی ، ویتامین B ، اسید آمینه های آزاد ، پروتئین ، کلسیم و مواد غذی می باشد . گرده گل یک منبع غذایی برای تغذیه و تقویت زنبورعسل کارگر است . زنبورداران کندوک برای جمع آوری گرده گل خام در ورودی کندو ها تله های گرده گل می گذارد ، که این کار جمع آوری گرده گل را برای کاربردهای تجاری آسان می کند . ترکیبات مغذی متنوع در گرده گل ، باعث ایجاد خواص درمانی بینظیر در درمان بسیاری از بیماری ها می شود . در زمان های قدیم از گرده گل به عنوان ماده بالقوه برای درمان بیماری ها استفاده می کردند . تحقیقات انجام شده نشان می دهد که زنان عصرباستان ، گرده گل طبیعی را در رژیم غذایی خود قرار داده اند تا پوستشان سالم و زیبا باقی بماند . فواید گرده گل از گذشته تا به امروز گرده گل را به عنوان یک ماده فوق العاده در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می دادند . گرده گل طبیعی کندوک به صورت کاملا ارگانیک و خام برداشت می شود ، و به علت اصل و طبیعی بودن گرده گل هر سال طرفداران بسیار زیادی پیدا می کند . گرده گل را نه تنها می توان به عنوان یک منبع غذایی استفاده کرد ، بلکه می توان برای درمان ناباروری ، تقویت میل جنسی ، جوانسازی پوست ، درمان التهابات معده و … نیز مورد استفاده قرار داد . نرم کننده قوی پوست امروزه گرده گل در بسیاری از کرم های جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . هدف از استفاده گرده گل در پماد های موضعی ، درمان التهابات ، قرمزی پوست ، سوزش پوست و برای درمان بیماری پسوریازیس یا اگزما می باشد . ویتامین ها و اسید آمینه های موجود در گرده گل از پوست محافظت می کند و سرعت بازسازی سلول های پوست را افزایش می دهد . افزایش انرژی بدن میزان مواد مغذی موجود در گرده گل بسیار زیاد است و آن را به یک انرژی دهنده طبیعی نام میبرند . ویتامین B ، پروتئین و کربوهیدرات ها می توانند در تمام طول روز با افزایش استقامت با خستگی بدن مبارزه کنند . خرید گرده گل و درمان حساسیت یکی از مهمترین خاصیت های گرده گل ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن آن است . آنتی اکسیدان هایی که در گرده گل وجود دارد مانع از بیماری آلرژی ، اتهالبات و قرمزی پوست می شود . طبق آزمایشاتی که بر روی افراد انجام شده نتایج نشان می دهند ، افرادی که دارای بیماری آلرژی بودند با مصرف مرتب گرده گل طبیعی کندوک درمان شده اند . گرده گل طبیعی در درمان بیماری آسم ، مشکلات سینوسی و آلرژی بسیار تاثیر گذار است . تقویت سیستم ایمنی بدن گرده گل برای درمان فلور روده بسیار مفید است ، بنابراین سیستم دفاعی بدن را افزایش می دهد . گرده گل سرشار از آنتی اکسیدان است ، به همین دلیل از بدن در برابر ویروس های آلوده و سرماخوردگی های مزمن دفاع می کند . یکی دیگر از خاصیت های آنتی اکسیدان این است که ، در برابر رادیکال های آزاد پوست مقابله می کند و مانع پیری زودرس پوست می شود.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مزایای پاسپورت دومینیکا: امکان سفر بدون ویزا به ۱۴۳ کشور دنیا اقامت در انگلستان با هر بار ورود به مدت ۶ ماه اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن با هر بار ورود به مدت ۳ ماه دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا معافیت از مالیات به مدت ۲۵ سال دریافت شهروندی برای پدر و مادر متقاضی اخذ شهروندی برای فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال متقاضی اخذ شهروندی برای خواهر و برادر مجرد زیر ۲۵ سال متقاضی تابعیت و شهروندی مادام العمر قابل انتقال به نسل های آینده تابعیت بدون شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا اخذ تابعیت بدون نیاز به مدرک زبان تابعیت بدون نیاز به سفر به دومینیکا و انجام مصاحبه یکی از سریع‌ترین برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دوم، به طوری که زمان پروسه‌ی انجام پرونده، تنها ۴ ماه طول می‌کشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور به ۲ روش امکان‌پذیر است: 1- کمک مالی بلاعوض به دولت(Donation) 2- سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های تایید شده(Investment) دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است. تا سال ۱۹۹۳ دستیابی به پاسپورت دومینیکا بدون حضور و اقامت در این کشور امکان‌پذیر نبود. با تغییرات در برنامه شهروندی، دیگر نیازی به حضور و زندگی در دومینیکا جهت اخد پاسپورت نیست. با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۴ کشور از جمله انگلستان و منطقه شنگن بدون ویزا سفر کنید.

معرفی دومینیکا اطلاعاتی کلی در مورد تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند. این جزیره در سال 1763 میلادی و در پی شکست فرانسه در جنگ های 7 ساله اروپایی به انگلستان واگذار شد ولی زبان آن فرانسوی کریول ماند. انگلستان این کشور را تا نوامبر سال 1978 که این کشور به استقلال رسید در اختیار داشت با این حال زبان انگلیسی تبدیل به یکی دیگر از زبان های این کشور شد. زبان دومینیکا شعار ملی کشور دومینیکا ” بعد از خدا، سرزمین” می باشد که نشان دهنده عرق و میهن پرستی این مردم و البته پایبندی به اعتقادات دینی می باشد. این شعار به زبان کریول یا کویوو Kweyo می باشد. دو زبان این کشور یعنی کریول ( که نشات گرفته از فرانسوی بوده) و انگلیسی که توسط حاکمان جدید جزیره بعد از فرانسوی ها به ارمغان آورده شده است توسط دو قشر اجتماعی مکالمه می شوند. زبان کریول فرانسوی بیشتر توسط بخش های روستایی و دهقانان و افراد مسن تر در این جزیره استفاده می شود و نسل های جدید تر و شهری از انگلیسی استفاده می کنند که موجب شده است که استفاده از زبان کریول رفته رفته کم رنگ تر شود.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اجرای چیلر در ویلاهای بزرگ جهت انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برای ویلا به چه مواردی باید توجه کرد؟ برای اینکه بتوان از یک چیلر مناسب در ویلا استفاده کرد، لازم است به موارد مختلفی توجه کنیم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اندازه ویلای و انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب اغلب ویلاها ابعادی بزرگ‌تر از خانه‌‌های مسکونی دارند و برای خنک نگه داشتن و یا گرم کردن آن افراد از اسپیلت یا کولر گازی استفاده می‌کنند.  انتخاب اسپیلت اغلب جوابگو نیست.   با توجه به متراژ و تابش خورشید به ویلا این سیستم ممکن است،  جوابگو نحواهد بود. رطوبت هوا و انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برای ویلا یکی دیگر از عواملی که در انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی برای ویلا موثر است، رطوبت هوای منطقه‌ای است که شما ویلایتان را در آن ساخته‌اید. اگر ویلای شما در مناطقی قرار دارد که میزان رطوبت هوا در آن‌ها زیاد است، باید از سیستم گرمایشی استفاده کنید که هم بتواند دمای داخلی را در سطحی مناسب قرار دهد و هم میزان رطوبت را کاهش دهد. اگر ویلای شما در فضایی قرار گرفته که رطوبت هوا کم است، باید از سیستمی استفاده کنید که دارای قابلیت رطوبت زن باشد و رطوبت داخل را در حد متوسط و معقول نگه دارد. ورق سنگریزه شرکت اطلس نسیم برتر هما  با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه (سیستم های سرمایشی و گرمایشی) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه اطلس نسیم برتر هما با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

درباره cooling tower

Cooling tower وسیله‌ای برای دفع حرارت زاید آب مورد استفاده در چگالنده به جو از طریق تبادل حرارتی با هوا است. برج‌های خنک‌کن معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده در یک واحد شیمیایی را دفع کرده و سیال سرویس را تا دمای حباب مرطوب هوا پایین می‌آورند؛ البته باید در نظر داشت در برخی از برج‌های خنک‌کن با چرخه بسته که به برج خنک‌کن خشک مشهور هستند، کاهش دمای سیال سرویس صرفاً تا دمایی نزدیک به دمای حباب خشک هوا امکان‌پذیر است. به عبارت ساده‌تر، برج خنک‌کننده سیستمی است که از آن به جهت خنک‌سازی آبی در فرایندهای سردسازی سیستم‌های تهویه مطبوع، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و غیره استفاده می‌گردد. از برج خنک‌کن در سیستم خنک‌کاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و سایر واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاه‌های حرارتی و سیستم‌های اچ‌وی‌ای‌سی برای تهویه مطبوع ساختمان استفاده می‌شود. دسته‌بندی برج‌های خنک‌کن بر اساس نوع تماس هوا با آب صورت می‌گیرد؛ متداول‌ترین گونه‌های برج خنک‌کن بر اساس مکانیسم‌های جابه‌جایی طبیعی و جابه‌جایی اجباری تقسیم‌بندی می‌شوند. از نظر ابعاد و اندازه، برج‌های خنک‌کن در مدل‌های کوچک پشت‌بامی برای ساختمان‌های مسکونی تا سازه‌هایی غول‌پیکر و هذلولی شکل (مانند برج‌های خنک‌کن نیروگاه‌ها که در شکل‌ها نشان داده شده‌است) که ارتفاع‌شان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یک‌صد متر می‌رسد، وجود دارند. همچنین نوعی از برج‌های خنک‌کن با شکل مستطیلی با ارتفاع تقریبی چهل متر و طول هشتاد متر نیز وجود دارد. در بیش‌تر موارد از برج‌های خنک‌کن هذلولی شکل در نیروگاه‌های هسته‌ای استفاده می‌شود؛ هرچند که در برخی از واحدهای شیمیایی بزرگ و سایر واحدهای صنعتی نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. در مقابل این برج‌های خنک‌کن عظیم‌الجثه که در صنایع خاصی به کار گرفته می‌شوند، اکثریت قریب به اتفاق برج‌های خنک‌کن تجهیزات کوچک هستند که در کنار واحدهای مختلف صنعتی یا مسکونی برای تهویه هوا به کار می‌رود. Cooling tower‏  ‏سبک برج‌های خنک‌کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارند که آب را به صورت یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به هم می‌پاشد. این شبکه‌ها آکنه یا پرکننده نامیده می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()