نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل چیست ؟ تاج گل در مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله  مراسم ترحیم و عرض تسلیت گرفته تا مراسم های افتتاحیه و عرض تبریک به مناسبتهای مختلف و معمولا برای هر کدام از مراسم چه ترحیم و عرض تسلیت و یا افتتاحیه و عرض تبریک از تاج گل های مختلفی استفاده میشود (گلهای مختلف ، رنگ ها ، سایز و …) که هر کدوم از اینها معنی خاصی دارد در ادامه متن سعی می کنیم معنی تمامی گل ها مناسب برای تاج ترحیم و تا عرض تسلیت براتون بزاریم .

نکات مهم در انتخاب یک تاج گل مناسب چیست؟ همانطور که حتما شما هم می دانید، انواع تاج گل معمولا برای مراسم افتتاحیه، همایش، ترحیم و تسلیت و حتی تاج گل سر و عروس خریداری می شوند که به جهت بزرگ و خاص بودن این نوع از سفارشات، امروزه طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی تصمیم می گیرند تا به کمک یک تاج گل مناسب به فراخور برنامه یا مراسم پیش رو، به فردی منحصر به فرد در آن محفل و مجلس بدل گردند. بنابراین چنانچه به هر دلیلی قصد خرید یک تاج گل مناسب و زیبا را دارید، این مطلب را از دست ندهید!

چه گل هایی برای تاج گل مناسب هستند؟ شاید اولین نکته برای خرید یک تاج گل، انتخاب یک گل مناسب می باشد. درواقع هنگام خرید یک تاج گل ابتدا بایستی توجه کنید چه آن که تاج گل برای مراسم ترحیم و تدفین سفارش داده شده باشد و چه آن که قصد داشته باشید تاج گل عروس خریداری نمایید، بهتر است از انواع گل هایی که مقاومت بالایی دارند استفاده نمایید. گل هایی که ماندگاری بالایی دارند، دیرتر پژمرده شده و ظاهر خود را دیرتر از دست می دهند. این موضوع خصوصا برای تاج گل عروس بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که خرید یک تاج گل مناسب می تواند در تمام طول مراسم باعث درخشش شما شده و زیبایی تان را دوچندان نماید. البته توجه کنید که اگر قصد سفارش اینترنتی تاج گل افتتاحیه را دارید نیز بهتر است تاج گل هایی را انتخاب کنید که حداقل در طول مدت زمان مراسم افتتاحیه تازه و شاداب بمانند و آبروی شما را حفظ نمایند. همچنین نوع گل نیز در خرید یک تاج گل مناسب بسیار حائز اهمیت است، چرا که به طور مثال معمولا گل هایی همچون گلایل، شب بو و آنتریوم مخصوص مراسم تدفین و عزاداری بوده و برای مراسم افتتاحیه شاید چندان جالب به نظر نرسد. در مقابل انواع گل های میخک، ژربرا، استرزیا، گل صد تومانی و غیره برای مراسمات شادی، افتتاحیه و ... کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 6 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 5 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 4 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 3 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 2 را توصیه می کنیم

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بنگاه املاک پرند هستید نیز توصیه ما به شما خرید آپارتمان در پرند است زیرا شهر پرند روند رو به رشد دارد و اگر شما آپارتمانی در این شهر خریداری کنید در چند سال آینده سود خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم هانی گل را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم هانی گل باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نشان‌واره، لوگو، یا آرم، عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد. نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز نشان مي دهد. اهمیت طراحی لوگو نسبت به سایر طراحی های هویت بصری چیست؟ شرکت ها ، کارخانجات و کسب و کارهای کوچک در طول زمان و با توجه بهرشد کسب کار خود می توانند طراحی های دیگر از قبیل طراحی لیبل ، پوستر ، بیلبورد ، بروشور ، کاتالوگ ، کارت ویزیت و …را تغییر دهند ولی طراحی نشان و آرم را نمی توانبه سادگی و بدون هزینه تغییر دهید. زیرا هزینه و زمان که برای ماندگار کردن یک آرم و نشان در ذهن مشتری نیاز است بسیار زیادتر از هزینه اولیه طراحی لوگو خواهد بود از این رو شرکت های که برنامه طولانی مدت برای کسب کار خود دارند زمان و هزینه مناسبی را برای طراحی اولیه آرم و طراحی لوگو حرفه ای خود اختصاص می دهند. 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین مرحله در خرید آنلاین وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای خرید است. پس از وارد کردن این اطلاعات، سیستم به صورت خودکار به دنبال کلیه پروازهایی می ‌باشد که با مشخصات وارد شده از طرف شما مطابقت داشته باشد. در این مرحله شما به راحتی با فیلتر کردن ویژگی های مورد نظرتان، بهترین قیمت و ساعت پرواز را می‌ توانید انتخاب کنید. پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان به مرحله وارد کردن اطلاعات مسافر می‌ رسید. این مرحله مهمترین مرحله برای خرید بلیط از آس چارتر می ‌باشد. وارد کردن اطلاعات باید با دقت فراوان انجام شود زیرا هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات برعهده خود شخص خریدار خواهد بود. مرحله پنجم قسمت پرداخت می‌ باشد. حتما قبل از انجام این قسمت یک بار دیگر اطلاعات شخصی و زمان پرواز را چک کنید. زیرا پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر خواهد شد. در این مرحله از طریق سایت به یکی از درگاه‌های پرداخت هدایت خواهید شد و می ‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را نهائی کنید. اکنون بلیط شما صادر شده است. به همین راحتی فقط با چند کلیک می توانید بلیط چارتر لحظه آخری آس چارتر را خریداری نمایید. آس چارتر به صورت لحظه ‌ای ارزانترین پروازها را جستجو می ‌کند و نمایش می‌ دهد. بلیط هواپیما سیستمی امکان رزرو بلیط سیستمی از چندماه قبل از تاریخ پرواز وجود دارد. کلاس ‌نرخی این بلیط‌ها معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک ‌ترمی ‌شود افزایش می ‌یابد، بنابراین قیمت بلیط هواپیما سیستمی در چندماه قبل از تاریخ پرواز ارزان تر است. خرید بلیط هواپیما سیستمی مزایای بی‌ شماری دارد و مهم‌ترین مزیتش این است که بلیط سیستمی مستقیماً زیر نظر ایرلاین پرواز فروخته می ‌شود و به ازای آن، خدماتی قابل ‌قبولی به شما ارائه می ‌دهند. معمولاً قیمت بلیط هواپیما سیستمی هرچه به ساعت پرواز نزدیک ‌تر می ‌شود، افزایش می ‌یابد؛ اما در بازه‌های زمانی کم ‌مسافر، درلحظات نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی کاهش می ‌یابد. درایران تنها ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ ایر بلیط هواپیما داخلی خود را سیستمی به فروش می ‌رسانند. همان‌طور که می‌ دانید کیفیت پرواز و خدمات این ایرلاین‌ها بسیار بالا است و قطعاً از سفر با ماهان و ایران ‌ایر راضی خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()