نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره – تولید و اجرای کلیه مدل های پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری نوین پارتیشن تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد. تمامی انواع پارتیشن هایی که در دکوراسیون اداری در ایران استفاده می شود را می توان در سه دسته 1-پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه ، 2-پارتیشن شیشه ای فریم لس  3-پارتیشن دو جداره آلومینیوم و شیشه تقسیم بندی کرد. دو نوع اول ، پرفروش ترین و پرکاربردین پارتیشن های اداری در ایران می باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از پارتیشن ها مانند تک جداره ام دی اف ، تکجداره با آلومینیوم 6 پر و … نیز در موارد اندکی استفاده می شود که تقریبا از رده خارج شده اند . در ادامه به توضیح هر یک از انواع پارتیشن های تولید شده توسط نوین پارتیشن می پردازیم.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن های اداری در طول چندین سال فعالیت نوین پارتیشن ، با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد نماییم. 1- استانداردهای مربوط به تولید فریم آلومینیومی: از حدود سال 1390 به بعد پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی بخش بزرگی از بازار پارتیشن های اداری را به خود اختصاص دادند و به مرور پارتیشن های MDF جای خود را به پارتیشن های فریم لس و پارتیشن های دوجداره با فریم آلومینیومی دادند. در سال های اخیر حدود 80 درصد متقاضیان پارتیشن اداری متقاضی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی هستند. در این نوع پارتیشن ها ، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود.

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نوین پارتیشن چیست؟ تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن های فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چه تفاوت هایی باهم دارند؟ اگر بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می خواهید یکی را انتخاب کنید برای انتخاب درست حتما موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 1- نصب پرده کرکره ای: اگر حتما می خواهید بر روی پارتیشن پرده کرکره ای نصب کنید تا نور و دید را در زمان های دلخواه کنترل نمایید ، پارتیشن دوجداره گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. چرا که حالت استاندارد نصب پرده کرکره ، نصب بین دو شیشه می باشد و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پرده کرکره ای استفاده نمی شود. 2- بودجه : قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای حدود 2 برابر پارتیشن های تک جداره می باشد. لذا عامل بودجه یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بین پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشد. 3- عایق صوتی : پارتیشن دوجداره  شیشه ای نسبت به پارتیشن تک جداره حدود 30 درصد از عایق صوتی بیشتری برخوردار است. 4- شکل ظاهری : از نظر شکل ظاهری ، پارتیشن های تک جداره (فریم لس) فقط در قسمتی که پارتیشن به کف و سقف و دیواره ها متصل می شود دارای فریم می باشد. این درحالیست که پارتیسشن های دوجداره در دورتادور هر لَت شیشه دارای فریم می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن ام دی اف نوین پارتیشن هستیم. با توجه به تنوع رنگ و طرح در پارتیشن های ام دی اف ، این نوع پارتیشن های اداری را می توان هم در دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن و هم در دکوراسیون های به سبک کلاسیک به کار برد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و هر طرح دلخواهی توسط تیم نوین پارتیشن قابل تولید و اجرا می باشد. 1- پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه مشتری استفاده از ورق ام دی اف درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان نصب پرده کرکره ای با 20 رنگ مختلف اجرای بسیار دقیق و بی نقص در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند. 2- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه بدون پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه کارفرما ورقMDF درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت با 3 سال گارانتی) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان سفارش به 3 صورت شیشه راه مات ، تمام مات و ساده اجرای بسیار دقیق و بی نقص  اجرا میشود.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجایی که خروپف یک انسداد جزئی راه هوایی است که اکسیژن کمتری به ریه های شما می رسد، که منجر به افزایش فشار بر قلب و سیستم گردش خون شما می شود زیرا بدن شما تلاش می کند با کاهش سطح اکسیژن خون مقابله کند. خروپف علامت اصلی است که نشان می دهد ممکن است آپنه انسدادی خواب (OSA) داشته باشید، یک اختلال تنفسی در خواب که در آن به طور منظم بیش از ده ثانیه در یک زمان به دلیل انسداد راه هوایی تنفس نمی کنید.

افراد مبتلا به آپنه انسدادی خواب در معرض خطر بسیار بیشتری از رویدادهای منفی جدی سلامتی مانند حملات قلبی، سکته مغزی هستند که به طور بالقوه باعث مرگ می شوند. 1 برای کودکانی که علائم تنفس اختلال خواب مانند خروپف، فشردن و ساییدن دندان ها، خیس کردن بستر و تنفس دهانی دارند - می تواند تأثیرات قابل توجهی بر رشد و رشد شناختی آنها داشته باشد.لیزر یک درمان انقلابی برای خروپف است که با استفاده از انرژی لیزر، بافت نرم گلو را سفت می کند .

حجم راه هوایی را بهبود می بخشد و خروپف و آپنه خواب را کاهش می دهد. NightLase از طول موج لیزر Er:YAG برای تحریک بافت‌ها با استفاده از یک اثر فتوترمال استفاده می‌کند. این باعث تبدیل پروتئین در رشته‌های کلاژن می‌شود که باعث سفت شدن بافت‌ها و ایجاد فضای بیشتری در گلو برای تنفس می‌شود. زیرا لیزر تنها با انرژی متوسط ​​در دمای حدود 40-48 درجه کار می کندو هیچ فرسایشی در سلول ها وجود ندارد. حس لیزر شبیه به اسپری شدن غبار ریز آب داغ در گلو است.

بیماران به طور کلی از بی درد بودن روش NightLase شگفت زده می شوند. نیازی به بیهوشی نیست و بیماران می توانند پس از پایان عمل به طور معمول صحبت کنند، بخورند و بنوشند. دندانپزشکان آموزش دیده از لیزر برای هدف قرار دادن ناحیه ستون قدامی، کام نرم، یوولا، کام سخت، ستون های خلفی و لوزه ها و ناحیه جانبی و پایینی زبان استفاده می کنند.

برای اینکه درمان تا حد امکان مؤثر باشد، درمان دکتر غلامی در یک دوره درمان در طول حدود هفت هفته با یک قرار ملاقات نگهداری توصیه شده سالانه ارائه می شود. در این روش درمان بیش از 95٪ از بیماران بهبود علائم خروپف خود را تشخیص دادند" مطالعات بالینی نشان داده اند که لیزر بسیار موثر است. با کاهش میانگین نمره شدت خروپف تنها پس از دو جلسه لیزر بیش از نصف می شود. این مطالعه همچنین نشان داد که بیش از 95٪ از بیماران بهبود را در علائم خروپف خود تشخیص دادند، که تقریباً 60٪ بهبود را قابل توجه یا عالی اعلام کردند. 6 مطالعه دیگری نشان داد که بیش از 80 درصد از بیماران پس از درمان می توانند راحت تر نفس بکشند و سطح هوشیاری و تمرکز بالاتری دارند. 7 همه مطالعات بالینی هیچ پیامد نامطلوبی را گزارش نکردند، با بیمارانی که ناراحتی در طول عمل را به طور متوسط ​​1.5 در مقیاس 1-5 اندازه گرفتند. 6 برای کسانی که دوره توصیه شده درمان خروپف دکتر غلامی را تکمیل کرده بودند، بهبود علائم به طور متوسط ​​85٪ بود، با مزایای مثبت هنوز در ارزیابی طولانی مدت تا 36 ماه بعد نشان داده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مزایای سایت برا ما چیست و چرا باید سایت داشته باشیم؟ اولین مزایای طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ : اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد داشتن وب سایتی که برای کسب و کارتان باشد باعث می شود افراد اعتماد بیشتری به شما کنند و به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

دومین مزایای طراحی سایت: به شما کمک می کند تا با رقبا همراه باشید به منظور همگام شدن با رقبا، به یک وب سایت نیاز دارید که مجهز به آخرین روندهای طراحی باشد تا مواردی که رقبا در سایتشان پیاده سازی کردند شما هم پیاده سازی کنبد.

سومین مزایای طراحی سایت : باعث افزایش درآمدتان می شود یک وب سایت حرفه ای و با طراحی خوب ، بازدیدکنندگان را جذب می کند و در نتیجه به افزایش درآمد کمک می کند.

چهارمین مزایا طراحی سایت: گوگل شما را پیدا می کند و به مشتریانتان نشان می دهد یکی از مهمترین مزایا سایت این است که می توانید با رعایت اصول سئو (SEO) توسط متخصصین سئو در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان پیش گوگل رتبه بگیرید. سئو یعنی چی؟ سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل! یعنی ما باید سایتمان را طوری پیاده سازی کنیم تا گوگل سایت ما را دوست داشته باشه و مثلا اگر یک سایت برای رستوران خودمان دارید، و کاربری توی گوگل زد “بهترین رستوران در رشت” سایت ما لینک اول گوگل یا صفحه اول گوگل بالا بیاد!

پنجمین مزایا طراحی سایت: مشتریان شما بیشتر می شود طراحی سایت باعث می شود تا در فضای اینترنت مشتریان بیشتری علاوه بر مشتریان حضوری پیدا کنید.

ششمین مزایا طراحی سایت: در پولتان صرفه جویی می کنید یکی از مهمترین فواید سایت این است که برای شروع کسب و کاری که هنوز به درامدش مطمئن نیستید نیازی نیست حتما مغازه اجاره کنید و با داشتن سایت می توانید این تست را بدون هزینه اجازه یا خرید مغازه انجام دهید.

هفتمین مزایا طراحی سایت: برندسازی از فواید طراحی سایت، می‌توان به بحث برند سازی اشاره کرد. با داشتن وب سایت می توانید خدمات خود را در بستر اینترنت به هزاران مشتری معرفی و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید و اعتبار تجارت خود را بالا ببرید. این‌گونه کسب و کار شما در هر مکانی که اینترنت وجود دارد دیده می شود.

هشتمین مزایا طراحی سایت: کسب درامد های جانبی با داشتن وب سایت علاوه بر اینکه می توانید محصولات خودتان را آنلاین بفروشید و یا خدماتتان را به دیگران معرفی کنید می توانید از راه های دیگر مثلا از طریق تبلیغات هم درآمد داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل چیست ؟ تاج گل در مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله  مراسم ترحیم و عرض تسلیت گرفته تا مراسم های افتتاحیه و عرض تبریک به مناسبتهای مختلف و معمولا برای هر کدام از مراسم چه ترحیم و عرض تسلیت و یا افتتاحیه و عرض تبریک از تاج گل های مختلفی استفاده میشود (گلهای مختلف ، رنگ ها ، سایز و …) که هر کدوم از اینها معنی خاصی دارد در ادامه متن سعی می کنیم معنی تمامی گل ها مناسب برای تاج ترحیم و تا عرض تسلیت براتون بزاریم .

نکات مهم در انتخاب یک تاج گل مناسب چیست؟ همانطور که حتما شما هم می دانید، انواع تاج گل معمولا برای مراسم افتتاحیه، همایش، ترحیم و تسلیت و حتی تاج گل سر و عروس خریداری می شوند که به جهت بزرگ و خاص بودن این نوع از سفارشات، امروزه طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی تصمیم می گیرند تا به کمک یک تاج گل مناسب به فراخور برنامه یا مراسم پیش رو، به فردی منحصر به فرد در آن محفل و مجلس بدل گردند. بنابراین چنانچه به هر دلیلی قصد خرید یک تاج گل مناسب و زیبا را دارید، این مطلب را از دست ندهید!

چه گل هایی برای تاج گل مناسب هستند؟ شاید اولین نکته برای خرید یک تاج گل، انتخاب یک گل مناسب می باشد. درواقع هنگام خرید یک تاج گل ابتدا بایستی توجه کنید چه آن که تاج گل برای مراسم ترحیم و تدفین سفارش داده شده باشد و چه آن که قصد داشته باشید تاج گل عروس خریداری نمایید، بهتر است از انواع گل هایی که مقاومت بالایی دارند استفاده نمایید. گل هایی که ماندگاری بالایی دارند، دیرتر پژمرده شده و ظاهر خود را دیرتر از دست می دهند. این موضوع خصوصا برای تاج گل عروس بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که خرید یک تاج گل مناسب می تواند در تمام طول مراسم باعث درخشش شما شده و زیبایی تان را دوچندان نماید. البته توجه کنید که اگر قصد سفارش اینترنتی تاج گل افتتاحیه را دارید نیز بهتر است تاج گل هایی را انتخاب کنید که حداقل در طول مدت زمان مراسم افتتاحیه تازه و شاداب بمانند و آبروی شما را حفظ نمایند. همچنین نوع گل نیز در خرید یک تاج گل مناسب بسیار حائز اهمیت است، چرا که به طور مثال معمولا گل هایی همچون گلایل، شب بو و آنتریوم مخصوص مراسم تدفین و عزاداری بوده و برای مراسم افتتاحیه شاید چندان جالب به نظر نرسد. در مقابل انواع گل های میخک، ژربرا، استرزیا، گل صد تومانی و غیره برای مراسمات شادی، افتتاحیه و ... کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 6 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 5 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 4 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 3 را توصیه می کنیم

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در املاک پرند فاز 2 را توصیه می کنیم

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بنگاه املاک پرند هستید نیز توصیه ما به شما خرید آپارتمان در پرند است زیرا شهر پرند روند رو به رشد دارد و اگر شما آپارتمانی در این شهر خریداری کنید در چند سال آینده سود خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()