خرید دزدگير ساختمان برای امنیت بیشتر
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 

یکی از کارهایی که همیشه واسه امنیت ساختمون مناسبه اینه که واسه ساختمونتون حتما دزدگیر تهیه کنید از جایی که من مدیر ساختمون هستم و وظیفه تامین ایمنی ساختمون با منه تصمیم گرفتم ساختمون رو مجهز به دزدگير ساختمان کنم تا خودم راحت باشم و اگر یه موقع مسافرتی چیزی هم رفتم خیالم از لحاظ امنیت ساختمون راحت باشه تهیه این وسلیه واقعا سخته چرا چون که انواع مختلف و مارک های مختلفی داره بعضی ها اصلا گارانتی نداره بعضی ها غیرقانونی وارد شده و هزار و یک چیز دیگه با یکی از اعضای ساختمون که اتفاقا دوست خوبی هم برام هست مشورت کردم و بهم سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/anti-theft-system/ رو برای دزدگير ساختمان معرفی کرد یه سری به سایت زدم و واقعا خوشم اومد هم دسترسی خوبی داشت و هم واسه من رازی کنند بود این شد که دزدگير ساختمان مورد نظر خودم رو سفارش دادم و پس از دو روز برای نصب اومدن و از هر نظر رازی کننده و عالی بود اینم یه تجربه دیگه که دوست داشتم با شما دوستان عزیز هم در میون بزارم امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید :)





:: برچسب‌ها: خرید دزدگير ساختمان برای امنیت بیشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: